torsdag den 4. juni 2009

Spin'n'Curl



Jeg læste i mit nyeste Eurowoman at Remington har lavet en hårtørrer, der mens den tørrer håret samtidig laver sexy summer waves(!). Jeg har derfor her til eftermiddag cyklet kbh tyndt for at finde en der var tilbage i de million matas der jo ligger herinde... Jeg fandt én, jubii - og glæder mig virkelig til at vaske hår imorgen og prøve mit nye legetøj af. Skal nok lige smide et par billeder af resultatet!
Ps det skal lige siges, at de krøller jeg har i mit hår på billedet er lavet engang imorges med mit fladjern!


4 kommentarer:

THE BANDITS sagde ...

det glæder jeg mig til at høre mere om... Lyder næsten for godt til at være sandt :)

/Mette

Balladen sagde ...

Hvordan er holdbarheden?

Balladen sagde ...

Og brugte du noget hårlak af en art? Jeg har nemlig også helt fint hår, og det holder sgu ikke nok med et krøllejern...

GlassesShop sagde ...

great post