tirsdag den 27. januar 2009

In Bed


Billede: Copenhagen Cycle Chic

Dagen idag er gået med forkølelse, børn med feber, nys, en sove time og endenlig nu ligger jeg i min seng. Kan godt mærke der er sygdom på arbejdet, desværre har den også indhentet mig, men men så let giver jeg ikke op og nu skal jeg ligge i min seng resten af dagen og blive frisk til en 9-17 vagt imorgen.

I aften må man hellere tage sig sammen og få set håndbold, mens jeg vil lave noget nemt mad, drikke masser af te - en ny dejlig Kusmi te og evt bruge mine sidste kræfter på at misbruge mit yndlings plastik kort på nettet.

Billedet oven over hjælper dejligt på humøret, når det eneste man kan overskue er at ligge i sin seng, med næsespray og lommetørklæde inden for 5 cm rækkevidde. For hvem ville ikke godt være fri for influenza onde og istedet cykle rundt i den dejlige forårssol. Kom derfor lige med en sidste omgang god frost, så de dumme bakterier kan dø og så jeg bliver frisk til foråret!

Ingen kommentarer: