mandag den 26. januar 2009

Hello World!

Jeg har valgt at starte op igen, men denne gang meget anderledes. Jeg tager det lidt hen ad vejen, ser hvad det udvikler sig til, håber at I der fulgte mig før stadig vil være med og at nye måske kan finde inspiration i min blog - som jeg finder inspiration i mine yndlings blogs.
Min blog kommer til at handle om mine interesse, som bl.a. er mode, men heldigvis også en masse andre ting. Det jeg tror jeg vil sige er, at nu vil jeg ikke længere føle mig forpligtet til altid at skulle lave et indslag om mode mm. Der vil også ske ændringer udseendemæssigt, samt opdateringer på min link liste. Al power til alle de piger som det sidste halve år er kommet frem med personlige blogs med vores alle sammen yndlings emne, men jeg må ærligt indrømme jeg får ikke læst dem alle. Derfor vil jeg slette/tilføje til mine linkliste, så min blog bliver så personlig som muligt - på den måde kan jeg stå inde for de blogs jeg læser og følger.
Min blog er nu mit aflastningsbord, min terapi og min inspiration!

Vi ses forhåbenlig snart.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Velkommen tilbage- Du har været savnet:)

Hvis du selvfølelig stadig er interessert i at følge med, så har jeg slettet min blog- Livet som Camilla, og er tilbage på en ny blog:) -Just so you know:)

Glæder mig til at læse din blog..

AstridP sagde ...

Super at se du er her igen :)
Kh Astrid (:

Charlotte D sagde ...

Skønt du er tilbage uanset hvilken form din blog så tager, og dejligt at jeg stadig er på din link liste... hyggeligt du stadig vil læse med!

Kh. Charlotte

Linnea sagde ...

Hej Alle.
Dejligt med sådan en velkomst! Det er rigtig motiverende at have sådanne kommetare at starte med!

Kærlig hilsen
Linnea

Kia sagde ...

Velkommen tilbage :) Kia.